onsdag den 30. september 2015

Et iskoldt maca shot

Hvis du som jeg sjældent drikker kaffe og savner dens opkvikkende effekt, kan jeg anbefale et iskoldt maca shot. Maca er en rod i radisefamilien, og af den laves et superfood pulver, der indeholder alle essentielle aminosyrer og B vitaminer samt mineraler og enzymer. Maca siges bl.a. at give energi, balancere hormoner og booste humøret. Jeg drak mit første shot efter en nattevagt og kom væsentlig hurtigere ud af den zombie-tilstand, jeg befinder mig i efter manglende søvn og søvn på "forkerte" tidspunkter. Opskriften fandt jeg på Caroline Fibæks FB side.

1 shot

1 spsk. maca pulver
1 spsk. rå kakao
10 dråber Stevia SweetDrops
1/2-1 dl koldt vand
5-8 isterninger

Blend alle ingredienserne, hæld shottet i et glas og nyd.

Et iskoldt maca shot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar