onsdag den 8. april 2015

2 års fødselsdag og give-away

Et år mere er snart gået, og der er sket en del både med bloggen og med min kost (læs evt. her). Sådan en 2 års fødselsdag skal selvfølgelig fejres, og da jeg stadig er meget begejstret for både Madbanditten og Jane Faerbers bøger, vil jeg forære bog nr. 2 "MÆT & SLANK MED LCHF" til en af jer læsere.


For at have en chance i denne give-away skal du i kommentarfeltet give dit bud på en favorit LCHF ret - og gerne med opskrift el. henvisning/link til denne. Det er altid godt med ny inspiration :) Husk at angive mailadresse.
Og så må du selvfølgelig gerne følge mig via bloglovin', men det er ikke et krav. Jeg trækker en vinder søndag d. 12. april - følg med her på bloggen.

5 kommentarer:

  1. Jeg vil da rigtig gerne vinde. Min favorit ret er Boller i karry - den er hurtig og traditionel og mega lækker :-)
    http://ravfood.com/2015/02/23/opskrift-lchf-boller-i-karry-hurtig-karrysauce/
    Kh Kathe

    SvarSlet
  2. Den kunne jeg godt tænke mig 😄.
    Jeg har lige lavet en super nem og ekstrem lækker broccoli/løg suppe.
    1 broccoli og 2 løg koges i med en boullionterning til de er meget bløde.
    Blendes i boullionterning, så det bliver ensartet. Tilsæt piskefløde og en klat smør. Smages til med muskatnød. Serveres med kyllingetern og revet ost.
    Smager fantastisk både kold og varm.

    SvarSlet
  3. Hej :)
    Jeg er ved at ændre livsstil til LCHF og kan allerede mærke forskellen men mangler nogle opskrifter:) Min yndlings er nok sprødstegt spinat omelet:) http://www.madbanditten.dk/2013/05/15/omelet-med-sprod-ost-og-spinat/
    Bogen ville falde i god jord her:) Da jeg er suderende er pengene små:)
    Fortsat god weekend:)
    Hilsen Nickie
    Nickie_111@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Favoritretten er vist chili con carne - kød og chili i en gryde :)

    SvarSlet
  5. Lavede denne igår http://www.kitchenbyk.dk/chokolade-tiramisu-kage/, er klart blandt favoritterne, når vi snakker dessert-delen af lchf.
    nesnaheim@yahoo.dk

    SvarSlet