onsdag den 3. juli 2013

Kolde kokoshjerter

Kolde kokoshjerter til en kop te el. kaffe er guf, altså hvis man kan lide kokossmør
- det kan jeg :)
Jeg blev inspireret af frk. sveske, men man kan jo komme fyld i efter smag.

8 stk.

1,5 dl kokossmør
1 tsk. lakridsrodspulver fra Urtegaarden*
1 tsk. lakridspulver fra MILL & MORTAR*
3 tsk. frysetørrede hindbær, hakkede
En knivspids stevia

*Jeg brugte to forskellige slags lakridspulvere, da det er, hvad jeg har i skabet, men når lakridsrodspulveret er brugt op, vil jeg helt klart kun bruge lakridspulver, da det smager bedst igennem.

Smelt kokossmørret over vandbad, tag det af varmen og lad det stå, til det ikke længere er helt flydende. Rør lakridspulver og hindbær i og smag til med stevia.
Fyld i chokoladeforme og sæt på frost et par timer (kan spises direkte fra frost).


2 kommentarer:

  1. Det var da en eminent måde at få lakrids OG fedt på. Mums! ;)
    /Sheila

    SvarSlet
  2. Ja, og min store knægt, der ikke kan li' lakrids, godkendte dem :)

    SvarSlet